033 4768976

Extra services

Beamer & groot scherm

Ook als u gebruik wilt maken van een beamer en een groot scherm bent u bij ons op het juiste adres. Al onze ruimtes zijn uitgerust met een beamer ofwel een aansluiting vanaf uw laptop naar een HD scherm, projectiescherm en flipover.

Catering

Laat uzelf door ons in de watten leggen tijdens uw bijeenkomst. Bij ontvangst, ontbijt, pauzes, lunch, borrel of diner kunnen wij u en uw gasten verwennen met zoetigheden, hartigheden maar bovenal ook een gezonde keuze. Onze catering wordt op locatie verzorgd door onze gastheren /-vrouwen. Wij werken met exclusief geselecteerde cateraars waarbij de catering op onze locatie plaatsvindt. Uw offerte is altijd op maat gemaakt met daarin uw specifieke (dieet)wensen vermeld. Wij bieden u ruimte voor ‘roomservice’ en uiteraard is er ook de mogelijkheid om in onze sfeervolle ontvangstruimte gebruik te maken van onze cateringfaciliteiten. Wanneer u speciale wensen heeft met betrekking tot de catering dan kunt u ons informeren en wij denken graag met u mee.

Laptop- en Tabletverhuur

Wij beschikken over een ruim aantal laptops en tablet. Deze kunnen op voorhand van de bijeenkomst gereserveerd worden. Informeer ons!

Leveranciers

Inview Vergaderen werkt met verschillende huisleveranciers voor verschillende doeleinden. Hieronder treft u aan wat wij voor u kunnen verzorgen buiten het vergaderarrangement om:

Catering: Thais, Chinees, Grieks, Italiaans, Sushi  
Audiovisueel: Avisco Audiovisual Solutions  
Hotels: Mercure Amersfoort, NH Amersfoort, NH Cappelle a/d IJssel  
Intermediairs: Meetingselect, Meetings.nl, Conferenceline.nl, Secretaressesupport.nl  
Activiteiten: Informeer naar de mogelijkheden voor een (teambuilding) activiteit tijdens uw bijeenkomst  

NB: Inview Vergaderen werkt met specifiek geselecteerde huisleveranciers. Wanneer u gebruikt maakt van onze keuze en ons organisatietalent dan belasten wij een commissie van 8% op het netto bedrag door op de aangeboden prijs van onze huisleveranciers. Dit is exclusief Catering en Intermediairs.

Meetingkit

Benodigdheden tijdens uw bijeenkomst treft u aan in de meetingkit. Deze bevat ons schrijfgerei en overig office materiaal wat van belang kan zijn tijdens uw vergadering, training of workshop.

Notulist(e)

Onze notulisten hebben ruime ervaring met verschillende bijeenkomsten. De notulen kunnen wij direct na de vergadering per email toezenden.

Serviceteam

Naast een goede omgeving en een prettige sfeer is de verzorging door de gastvrouw/heer zeker zo belangrijk. Service staat bij ons hoog in het vaandel.

Ons serviceteam met ervaren gastheren / -vrouwen nemen met veel plezier werkzaamheden voor u uit handen:

  • Het ontvangen van uw gasten
  • Registreren van genodigden
  • Uitdelen van badges of ander materiaal
  • Innemen van materiaal
  • Secretariële werkzaamheden
  • Verzorgen van de catering
  • Bedienen van de audiovisuele opnameapparatuur

Daarbij ondersteunen wij u graag met alle voorkomende werkzaamheden gerelateerd aan uw bijeenkomst.

Het is voor ons van groot belang dat u en uw gasten met een tevreden en voldaan gevoel onze locatie verlaat en uiteraard weer bij ons terug komt!

>Extra services

Wij helpen u graag verder

neem contact op